درب شیشه ای اتوماتیک چگونه کار می کند؟

جمعه 11 بهمن 1398
15:34
بابک

آیا تا به حال تعجب کرده اید …

چگونه درب اتوماتیک می دانند وقتی باز می شوند؟
سنسورها چه هستند؟
چرا دربهای اتوماتیک اختراع شدند؟

تصور کنید که می خواهید از یک سوپرمارکت. خارج شوید دستان شما پر از کیسه های مواد غذایی است. شما به درب می رسید چگونه در جهان می خواهید آن را با دستان خود پر کنید؟ فقط زمانی که شما تعجب می کنید که آیا شما باید برخی از کیسه ها را پایین بیاورید، درها با “سوتی” به طریقی جادویی باز می شود، باز می شود!

اینجا چه خبره؟ در کار چیزی غیرمعمول است؟ آیا یک روح در اطراف ایستاده و درها برا رای افرادی که از سوپرمارکت خارج می شوند باز می کند؟ جواب منفی! آیا شما باور دارید که علم و فناوری خالص است؟

درسته. این درها – به نام درب اتوماتیک – با کمک تکنولوژی ساده و نه جادویی باز و بسته می شوند. اما آنها سرگرم کننده هستند و به نظر می رسد فقط کمی جادویی است. اگر می خواهید تظاهر کنید که آنها جادویی هستند، ما به هیچ کس نخواهیم گفت!

درب اتوماتیک با کمک سنسورها کار می کنند. سنسورها دقیقا همان کاری را می کنند که می خواهند انجام دهند: آنها چیزها را حس می کنند. انواع مختلفی از سنسورها وجود دارند که می توانند انواع مختلفی از چیزها مانند صدا، نور، وزن و حرکت را حس کنند.

به عنوان مثال، برخی از درب اتوماتیک هنگامی کار می کنند که توسط سنسورهایی که وزن را حس می کنند، عمل می کنند. این سنسورهای وزن ممکن است در جلوی درب به یک تشک لاستیکی مبدل شوند. هنگامی که روی تشک می روید، سنسورها یک سیگنال را به درب اتوماتیک ارسال می کنند که به آنها می گوید باز می شود.

درب اتوماتیک دیگر روی سنسورهای اپتیکی یا حرکتی عمل می کنند. این سنسورها ممکن است در بالای یک مجموعه از دربهای اتوماتیک یا در بالای یا دو طرف قاب دربهای اتوماتیک ساخته شوند.

هنگامی که این سنسورهای اپتیکال یا حرکت حرکت در اطراف حرکت را حس می کنند، آنها درب اتوماتیک را برای باز کردن و سپس نزدیک می کنند. به همین دلیل، هنگامی که شما به یک مجموعه از درب اتوماتیک دسترسی پیدا می کنید، آنها به محض اینکه شما به اندازه کافی نزدیک به فعال کردن سنسورها باز می شوند باز می شود.

درب های اتوماتیک دارای مقاصد بسیار مفید هستند، به همین دلیل شما می توانید آنها را در بسیاری از انواع مختلف مکان ها پیدا کنید. از سوپر مارکت ها به فرودگاه ها و بسیاری از انواع ساختمان های بزرگ، درب اتوماتیک باعث می شود مردم برای ورود به داخل و خارج از ساختمان راحت تر شوند. آنها مخصوصا برای افراد معلول مفید هستند.

مانند درب های چرخشی، درب های اتوماتیک نیز به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند، زیرا محدودیت زمانی را که درب ها در بازه زمانی معین فقط در آن زمان وارد یا خروج می شوند، محدود می کند. و اگر تا به حال خریداری شده اید تا دستانتان پر از کیسه باشد، می دانید که چطور می توانید درب اتوماتیک دستی را هنگامی که وقت آن رسیده است که به ماشین برسید!

کارکرد درب اتوماتیک

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب های اتوماتیک یکی از بهترین اختراعات مدرن هستند. همه ما باید انجام دهیم، راه رفتن به سوی درب است و جادویی برای ما باز می شود. درب اتوماتیک یک ساختار بسته یا باز است که برای محدود کردن دسترسی به ورودی از طریق استفاده از تکنولوژی خودکار استفاده می شود. درب ها می توانند در بسیاری از انواع، مانند نوسان، چرخش و کشویی ظاهر شوند.
هدف اصلی درب های اتوماتیک اجازه می دهد که اشیاء از طریق یک منطقه عبور کنند. با این حال، آنها همچنین برای کنترل فضای فیزیکی، مانند جلوگیری از ورود باد به ساختمان یا استفاده از مانع سر و صدا استفاده می شوند. در برخی از درب های اتوماتیک مکانیسم قفل گذاری است که به طور خودکار درب را هنگامی که کارت اسکن شده است یا با اسکن یک اثر انگشت باز می کند. درب های اتوماتیک معمولا در بسیاری از مراکز خرید و ساختمان های اداری یافت می شود.

انواع سنسورها

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه این درب های اتوماتیک قادر به تشخیص جادویی شما هستند و درب را باز می کنند، همانطور که به آن نزدیک شده اید؟ جادو درگیر نیست درها قادر به تشخیص کسی از طریق استفاده از سنسورهای مختلف هستند. انواع مختلف سنسورهایی وجود دارد که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. بیشتر درب های اتوماتیک از تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری استفاده می کنند تا مکانیزم های بستن یا باز شدن را فعال کنند. سنسورها در دو طرف درب برای ردیابی حرکت می کنند. سنسورهای درب اتوماتیک در محیط های صنعتی و تجاری برای دسترسی آسان به ساختمان، به ویژه برای افراد معلول می باشد. این باعث می شود ورود به ساختمان ایمن تر و کارآمد تر باشد.
یک نوع حسگر سنسور فشار است. درب های اتوماتیک که از یک سنسور فشار استفاده می کنند یک منطقه بزرگ است که در مقابل و پشت ساختمان قرار می گیرد. منطقه بزرگ به عنوان یک مقیاس وزن عمل می کند. اگر وزن بیش از حد وزن است که تنظیم می شود، درب باز می شود. سنسور فشار نیز می تواند به عنوان سنسور ثانویه مورد استفاده قرار گیرد. اگر سنسور اولیه شکست خورده باشد، سنسور فشار فعال خواهد شد. اگر سنسور فشار در هنگام بستن تشخیص دهد، نوعی از مقاومت وجود دارد، درب از بستن آن جسم اجتناب می کند.
نوع دیگر سنسور حسگر مادون قرمز است. سنسورهای مادون قرمز از تکنولوژی مادون قرمز برای باز کردن درب های اتوماتیک استفاده می کنند. حسگرهای مادون قرمز می توانند تغییرات دما را تشخیص دهند. هنگامی که سنسورها دمای بیشتری را گرمتر می کنند، نشان دهنده یک انسان است، مکانیزم باز و بسته شدن درب را فعال می کند. سنسورهای مادون قرمز معمولا به عنوان سنسور اولیه در سیستم های درب اتوماتیک استفاده می شود.
نوع دیگری از آشکارساز حرکتی که از تکنولوژی مادون قرمز استفاده نمی کند، به جای آن از امواج فراصوتی یا میکروفون استفاده می کند. سنسورها مانند لگن، سنسورها، پالس های امواج التراسونیک یا انرژی مایکروویو را تولید می کنند تا بتوانند در مورد تشخیص اینکه آیا یک شی وجود دارد، تعیین می شود. اگر یک جسم در راه وجود دارد، امواج التراسونیک و مایکروویو ها از جسم گزاف گویی می کنند. آشکارسازهای حرکت از زمان دریافت موج موج اولتراسونیک یا مایکروویو برای رسیدن به عقب برای تعیین اینکه آیا شی به نحوی وجود دارد استفاده کنید.

مکانیزم باز کردن و بسته شدن

حرکت یا سنسور نوری به یک قطار درایو الکترونیکی متصل می شود که مکانیزم باز و بسته را کنترل می کند. این مکانیسم به پانل های درب اتوماتیک از طریق یک چرخ دنده یا یک درایو کمکی متصل می شود. درایو کمکی یا چرخ دنده توسط کمربندهای لاستیکی کنترل می شود که حرکت بسته شدن یا باز کردن درب ها را کنترل می کند. در مورد درب های اتوماتیک که نوع کشویی هستند، درب با غلطک ها نصب می شود که در امتداد مسیرها اجرا می شود تا به راحتی درب ها به راحتی اسلاید شوند.

کنترل از راه دور

برخی از درب های اتوماتیک نیاز به یک رابط کاربری از راه دور برای کنترل باز و بسته شدن درب. یک مثال از این درب درهای گاراژ است. هنگامی که درب سیگنال صحیح را از طریق کنترل از راه دور دریافت می کنید، آن را باز می کند. موج معمولا در یک فرکانس خاص است.
نگرانی در مورد درب های اتوماتیک
چون دربهای اتوماتیک توسط افرادی که از طریق آنها عبور می کنند کنترل نمی شوند، اگر سنسور ها نتوانند و به آنها نزدیک شوند، آسیب می رسانند. برای جلوگیری از این اتفاق، چندین سنسور اغلب نصب می شوند تا تشخیص دهند که آیا بین درها یک شی وجود دارد.
با تشکر از درب های اتوماتیک، ما می توانیم به آسانی وارد ساختمان شویم حتی اگر دستانمان را پر کنیم. همچنین، به لطف سنسورهای متعدد نصب شده ما لازم نیست که در مورد بسته شدن نگران نباشیم. داشتن درب اتوماتیک یک قدم بیشتر در آینده است که همه چیز به آرامی خودکار می شود.


[ بازدید : 219 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیست بهترین صفحات طراحی سایت مشاغل مختلف

جمعه 11 بهمن 1398
15:33
بابک

با کلیک بر روی هر ریک از موضوعات زیر می توانید جزییات بسیار مفیدی برای طراحی سایت شغل خود بدست آورید.

  1. طراحی سایت خبری
  2. طراحی سایت ترجمه
  3. طراحی سایت اداری
  4. طراحی سایت طلا
  5. طراحی سایت املاک
  6. طراحی سایت ورزشی
  7. طراحی سایت نوبت دهی
  8. طراحی سایت صنعتی
  9. طراحی سایت هتل

[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای

پنجشنبه 26 دی 1398
15:32
بابک

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دارای ویژگی های خوب و مفیدی هستند و اگر این دربها به صورت سفارشی ساخته شوند، این ویژگیها بسیار بهبود پیدا میکنند. دربهای شیشه ای کشویی از برجسته ترین دربهای اتوماتیک کشویی است. ویژگی برتر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی محدود نکردن فضا و دید ساختمان است و زیبایی های مکان را بیشتر در معرض دید قرار میدهد. آنها عمدتا به عنوان درب های ورودی شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

شفافیتی که این درب ها ارائه میدهند، زیبایی فضای داخلی سالن را به راحتی برای کسانی که خارج از مکان هستند در معرض دید قرار میدهد و انها را مشتاق و علاقمند میکند تا از سالن دیدن کنند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی تبدیل به نماد زیبایی دفاتر و شرکت ها شده اند. جدا از بحث زیبایی شناسی که این درب ها عرضه میکنند، عملکرد باقابلیت بالا را نیز تضمین میکنند.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی کاملا اتوماتیک است و برای باز و بسته شدن مکرر استفاده میشود. زمان عملکرد این دربها میتواند به اسانی تنظیم شود یا مجددا به حالت اولیه ی خود برگردد. حتی تعمیر و نگهداری این دربها برای شما هزینه ی زیادی ندارد. درب های شیشه ای کشویی واقعا یک راه حل سفارشی بزرگ در سیستم اتوماسیون دربهای ورودی هستند.

این درب ها اغلب در ساختمان های تجاری / مجتمع های خرید، دفاتر، خانه های اصناف و درب ورودی راهروها و در هر صنعتی بکار میروند. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی در تولیدی آسیا در پویش طراحی و تولید می شوند. این درب ها بصورت دستی هم میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. محرک های هوشمند و کنترلهای درب در ساخت و برنامه نویسی، بی عیب و نقص و هماهنگ هستند.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای کشویی:

  • مورد استفاده برای عبور و مرور زیاد.
  • این درب با سرعت ۱۰۰_۴۵۰میلیمتر بر ثانیه باز و بسته میشود (قابل تنظیم است)
  • نصب تسمه ی زمان سنج مقاوم روی درب
  • بدون انسداد در پایه ی درب
  • این درب ها در مدلهای مختلف و قیمت های مقرون بصرفه در دسترس برای استفاده ی شما در اپارتمانهایتان هستند.
  • درب ها را کمی با ورقه های الومینیوم و شیشه میتوان شکل داد.
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با مهر و موم لاستیک EPDM ساخته شده است.
  • این درهابا امکانات دوجداره ساخته شده اند.
  • درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی با دستگاه های ایمنی اضافی از قبیل رادار ردیاب، دکمه ی فشاری، حلقه ی ردیاب یا کنترل از راه دور که میتواند به سیستم اضافه شود به شما عرضه میشود

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای چیست؟ا یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------

عیب یابی درب اتوماتیک شیشه ای با راهنمای رفع اشکال

شرایط خدمات پس از فروش آسیا در پویش:

ما یک سری خدمات پس از فروش درب اتوماتیک شیشه ای را به صورت رایگان به مشتری عرضه میکنیم و در مقابل اقداماتی که مشتری پس از خرید برروی درب انجام میدهد مسئولیتی قبول نمیکنیم. ما میخواهیم این مسئله که دربهای اتوماتیک فقط باید توسط پرسنل متخصص و واجد شرایط نصب و تعمیر شود و اینکه هرساله نیاز به بازرسی وتعمیر و نگهداری دارد
که ‌شامل بررسی ایمنی و صدور گواهینامه برای اطمینان از اینکه محصول مطابق با قوانین سختگیرانه ی ایمنی کشورما است برای شما روشن شود.

در ادامه ی مقاله به چند مشکل که ممکن است برای درب اتوماتیک شیشه ای شما اتفاق بیفتد همراه با دلیل و راه حل ان اشاره میکنیم:

مشکل:درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من کمی بسته می ماند و دوباره باز میشود!

جستجو کنید که: رنگ چراغ های روی سنسور دربالای درب تغیر نکرده باشد یاهنگامی که درب دوباره باز میشود چراغها چشمک نزند.

راه حل: ممکن است یک مهره ی قدیمی داخل درایو شل شده باشد،یکی از اجزاء قدیمی شده باشد یا چرخ دنده فرو ریخته باشد .دراین مورد به شما توصیه میکنیم که با متخصص مربوطه تماس بگیرید تا مولفه ی فرسوده یا اسیب دیده را تنظیم یا تعویض کند.

جستجو کنید که: روی پایه ی در که به زمین چسبیده است چیزی نباشد.(به سنسور ها اسیب نرسیده باشد)

راه حل ممکن: اگر سنسور اسیب دیده باشد برق درب اتوماتیک شیشه ای را قطع کنید یا درب را در حالت باز بودن قرار دهید و سریعا با ما تماس بگیرید چون ممکن است این موقعیت خطرناک و نا امن باشد.

جستجو کنید که: روی لنزهای سنسور خیس نباشد یا در نزدیکی سنسور اب نریخته باشد.

راه حل:

درب اتوماتیک شیشه ای را در حالت باز ماندن قرار دهید، آب را با یک حوله ی کاغذی نرم پاک کنید.یا در صورت وجود قطره ی اب با استفاده از هوای ازاد اب را خشک کنید و لطفا از سنسور برای ما عکس بفرستید تا توصیه های لازم را به شما بکنیم.

جستجو کنید که: جسم خارجی در مسیر درب کشویی وجود نداشته باشد.

راه حل:

این جسم خارجی ممکن است سنگ یا اشغال هایی باشد که در زیر درب مانده است لطفا قبل از اینکه بخواهید آنهارا جمع کنید،اطمینان حاصل کنید که برق اپراتور درب جدا شده وتمام چراغهای سنسور خاموش شده باشد.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای کشویی من بسته نمیشود و دائما باز است.

جستجو کنید که: اجسام خارجی برروی فتوسل قرار نگرفته باشد.

راه حل: در دربهای کشویی قدیمی تر، فتوسل در دوقسمت عمودی قاب در نصب شده است.بررسی کنید که فتوسل ها دستکاری نشده و تمیز باشند.گاهی اوقات ما به مکان گزارش شده برای تعمیر میرویم و ادامس های جویدنی و برچسب هایی که روی فتوسل چسبانده اند را برمیداریم.

جستجو کنید: چراغهای بالای درب روی سنسور را چک کنید

دلیل:

بیشتر دربهای اتوماتیک شیشه ای دارای سنسورهای ایمنی برای عبور عابران از ورودی است. این سنسورها عمدتا نوری هستند و با اشعه ی مادون قرمز که از سنسور تا زمین و اطراف در فرستاده میشوند،استفاده میکنند وقتی مکان را ثابت شناسایی کند درب بسته میشود. باتوجه به طراحی سنسورها اگر جسم ثابتی در ورودی قرار داده شود(مثل:گیاهان،دکوراسیون ها،درخت کریسمس و حتی سبد خرید)یا یک جسم نزدیک درب ورودی حرکت کند میتواند مانع بسته شدن درب شود.اکثر سنسورها ۶۰ ثانیه را محاسبه میکنند و اگر جسم خارجی بیشتر از ‌۶۰ثانیه بدون حرکت بماند بعنوان پس زمینه شناخته میشود،

اگر شی بطور ناگهانی حذف شودسنسور نیاز به بیشتر از ۶۰ ثانیه زمان دارد تابتواند شی را نادید بگیرد. اگر درب اتوماتیک شیشه ای ورودی شلوغ باشد ممکن است چندساعت طول بکشد تا درب بسته شود.

راه حل:

برای مدت بیشتر از ۶۰ثانیه ترافیک درب ورودی را متوقف کنید.
درب را به تنظیمات کارخانه برگردانید و برق انرا قطع کنید(روش ریست کردن را ببینید)

جستجو کنید: کلید را درخارج از کادر چک کنید

راه حل:

اگر کلید را درخارج از کادر در پیدا کردید،بررسی کنید که بصورت صحیح تنظیم شده باشد.اگر بطور صحیح تنظیم نشده باشد موقعیت درب را در حالت باز نگه میدارد.

مشکل: وقتی صفحه فشار را فشار میدهم، درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی باز نمیشود.

دلیل:

درب از جای خود در آمده است و یا دارای مانع است.

راه حل:

برق درب را قطع کنید یا دفترچه راهنما را باز کنید یا درب را از حالت عملیاتی خارج کنید. درب اتوماتیک شیشه ای را بصورت دستی بدون هیچ فشاری باز کنید زمانی که ایمنی برقرارشد اجازه دهید که درب بصورت خودکار بسته شود دراین صورت مشاهده میکنید که درب بدون توقف و کندی بصورت خودکار بسته میشود،در صورت مقاومت ممکن است درب نیاز به جابجایی داشته باشد زیرا اپراتور نمیتواند بین مقاومت درب واحتمال ورود درب به یک جسم ثابت تفاوت ایجاد کند .

دلیل:

باطری های مسطح روی دکمه ی فشار

بعضی از پد های ضربه گیر، در حال حاضر بی سیم هستند و به باتری ها تکیه می کنند تا اپراتور به درب اتوماتیک سیگنال دهد.اگر متوجه شدید که درب باز نمیشود ممکن است شارژ باطری ها تمام شده باشد.برای رفع مشکل بهتر است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

راه حل:

مکانی که روزنه ها قابل دسترسی باشند در پشت پد فشار،که آچار آلن داخل آن روزنه جاسازی شده است و پیچ چند ضلعی ثابت را درجهت خلاف عقربه های ساعت چندین دور بپیچانید و همینکار را با دیگر پیچ های ثابت انجام دهید
بعد از اینکار صفحه ی پد فشار میتواند به طرف بالا حرکت کند و به جعبه ی نصب(مونتاژ)برسد.
باطری های ان مکان باطری های معمولی با استاندارد ۹ولت یا از نوع باطری ساعت است.
عوض کردن ان باطری ها با یک باطری که عمر طولانی یا کیفیت بالایی دارد تضمین میکند که باطری های ایمن و متفاوت و رسانا(فلزی) میتوانند جریان برق را در زمان کوتاه منتقل کنند.

صفحه ی فلزی داخل جعبه را تعویض کنید و آن را در موقعیت درست قرار دهید، سپس صفحه ی فلزی را با آچار آلن محکم کنید. برای محکم کردن صفحه ی فلزی در مکان صحیح با ضربه زدن به پد فشار در هر چهار گوشه ی صفحه میتوانید اینکار را انجام دهید و انرا به موقعیت صحیح برگردانید.

اگر گیر کرده است، برای نصب صفحه ی فلزی شل شده و تنظیم کردن ان در نقطه ی مرکزی تلاش میکنید.

دلیل:

وجود لنزهای کثیف در سنسورهای ایمنی

راه حل:

بعضی از درب های اتوماتیک چرخان بادستورالعملهای نوشته شده بر روی برگه هابی روب درب نصب شده اند تا درب ورودی درب را باز نگه داشته و دوباره باز شود. با انتخاب سوئیچ درب به موقعیت خاموش / بسته / قفل شده، به دقت در درون دروازه قرار بگیرید و لنزهای سنسور را بر روی زمین بررسی کنید. . در صورت امکان لنزها را پاک کنید. یا قطرات آب راازروی لنزهاخشک کنید.

مشکل: درب اتوماتیک شیشه ای نوسانی من فقط تا نیمه باز می شود

جستجو کنید که: اشیاء در منطقه جابجایی درب یا محل پشت درب قرار نگرفته باشند. اگر درب دارای سنسورهای ایمنی است، این می تواند فاصله ای کاملا دور از درب در موقعیت باز داشته باشد و می تواند درب را کاملا باز کند.

راه حل:

اشیاء را از اطراف درب دور کنید.


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]